You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Franciza Header
  • Coșul este gol!

USEDPRODUCTS

Vinzi, cumperi faci schimburi

Vinzi, cumperi,

faci schimburi

Returnări

Dacă un produs achiziționat on-line nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării. Fie trimiți produsul prin curier, fie il aduci înapoi in magazin. Costul de transport pentru retur este suportat de catre cumparator.

Pentru ca returul unui produs sa fie acceptat, este necesar sa ne contactezi telefonic inainte de expediere.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

In cazul in care te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0748 87 33 77, telefonic, WhatsApp, sau SMS, si vom face tot posibilul sa iti modificam sau anulam comanda.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, și însotite de accesoriile cu care au fost livrate. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

Returul se face cu etichetele inițiale / sigiliile produselor intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere, sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite, tăieturi, rupturi etc.).

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Poți returna jocurile (pentru orice platforme de gaming), bateriile si acumulatorii doar daca sunt sigilate.

Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce plata va fi receptionata.

Nu se acceptă la retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat / schimbat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Electrocasnicele mici, in cazul in care le-ai testat, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

Nu se acceptă returul produselor de ingrijire personala, dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din ratiuni de igiena personala.

Produsele returnate ce prezinta urme de uzură (zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, pete, etc.) se accepta numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate. Valorea de retur se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce au fost înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului in starea „folosit”.

Orice diminuare a valorii unui produs achizitionat rezultata din manipularea acestuia, alta decât cea necesara pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produsului, este in responsabilitatea cumparatorului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparator dupa receptionarea / verificarea produsului returnat.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare
text_captcha
Google