Franciza Header
Alege plata în rate la produsele achiziționate
  • Coșul este gol!

USEDPRODUCTS

USEDPRODUCTS

Vinde Fa schimb Header
  • Coșul este gol!

Alege plata în rate la produsele achiziționate

Deschiderea magazinului Used Products din Budapesta

Cu un portofoliu solid de magazine în România și planuri ambițioase pentru viitor, Used Products România și-a dorit să împărtășească această oportunitate de afaceri cu antreprenorii din Ungaria. Astfel, într-un demers palpitant pentru extinderea pe piața europeană, această mișcare nu este deloc surprinzătoare, venind în urma succesului înregistrat pe piața din România. În acest articol am vorbit mai detaliat despre ce înseamnă această deschidere, din punct de vedere economic și financiar pentru franciză.

Ungaria este o piață plină de potențial

Fiecare dintre noi deține deviceuri electronice nefolosite, dar în stare funcțională, fără a știi că ele pot fi valorificate monetar. Mulți păstrează aceste electronice preutilizate ca backup, „în caz că…”, fără să le mai folosească vreodată, acumulând inutil dispozitive care ar putea fi utile altor persoane. Iar aceste preconcepții sunt universal aplicabile. De aici și succesul francizelor Used Products, care se regăsește în peste 60 de orașe europene.

Inaugurarea în Budapesta și planuri de expansiune

La final de 2023, Used Products România a făcut pasul natural și spre Ungaria. Dincolo de oportunitatea de a aduce acest model de business și peste granițele țării vecine, se află o experiență de peste 6 ani pe piața din România, cu magazine fizice deschise în 5 orașe din țară (în curând, 6).

Astfel, primul magazin din Ungaria a fost inaugurat în Budapesta, pe 15 februarie 2024. Popularitatea imediată a magazinului evidențiază atracția consumatorilor pentru modele de consum sustenabile, iar compania oferă, de asemenea, posibilitatea de a vinde online, ceea ce facilitează și mai mult procesul de a scăpa de obiecte neutilizate.

La evenimentul de deschidere a fost prezent și Norbert Kun, în calitate de francizor la deschidere, împreună cu francizatul și echipa de angajați din Budapesta. I-au întâmpinat pe oamenii care au venit să viziteze magazinul și, spre surprinderea tuturor, chiar să vândă articole în magazin din prima zi. Deși nu există ceva asemănător pe piață, deschiderea oamenilor față de acest nou concept, oferă perspective promițătoare spre extinderea și în alte zone sau orașe mari din Ungaria.

Primele impresii și strategia viitoare?

Percepția a fost una pozitivă asupra magazinului. De la locație și amenajare, până la varietatea de servicii și calitatea produselor din magazin. Drept urmare, au apărut și primele foarte bune recenzii pe Google.

În ceea ce privește vânzările, ele sunt în creștere de la lună la lună, precum și platforma de achiziții online, la care se lucrează în direcția optimizării fluxului pentru a ușura experiența clienților.

În 2 luni de zile, peste 400 de clienți au vândut produse către magazinul din Budapesta.

Conștientizarea și sustenabilitatea

Used Products își propune să schimbe percepția publică asupra obiectelor folosite, promovând ideea că produsele preutilizate pot fi la fel de căutate, valoroase și funcționale ca și cele noi. Toate produsele vândute beneficiază de o testare amănunțită și de o garanție de un an, oferind astfel siguranță și încredere clienților.

Această strategie nu doar că ajută la protecția mediului, dar încurajează și un stil de viață mai responsabil din punct de vedere ecologic și chiar economic. Cu planuri de extindere și în alte orașe mari, Used Products se profilează ca un lider în promovarea sustenabilității pe piața de retail din Ungaria.

Beneficiile vânzării dispozitivelor utilizate

Vânzarea acestor dispozitive poate aduce un venit suplimentar substanțial. În loc să le păstrăm fără un scop clar, acum avem opțiunea de a le vinde printr-o rețea de francize care oferă un proces de tranzacție sigur, protejându-ne datele și evitând riscurile asociate vânzărilor prin canale suspicioase. Aceasta este și strategia de promovare a magazinului Used Products din Budapesta, propunându-și să facă educare în privința sustenabilității.

Articole similare

Whatsapp
Bună, ai nevoie de ajutor?
Cluj
Cluj
Timișoara
Timișoara
Sibiu
Sibiu
Oradea
Oradea
Arad
Arad
Franciza & B2B
B2B
București Dorobanți
București Dorobanți