Franciza Header
  • Coșul este gol!

USEDPRODUCTS

USEDPRODUCTS

Vinde Fa schimb Header
  • Coșul este gol!

Franciză Used Products România

Opportunity

Start you own
shop NOW!

Contacteza-ne

Concept nou în Romania

Used Products reprezintă un lant european de francize, care aduce și în România conceptul de Vânzare – Cumpărare – Schimb de produse, direct de la clienții care ne vizitează magazinele.

Diversitate de produse

Poți aduce în magazinele noastre o mulțime de produse, și făra a ne limita, enumerăm doar următoarele: telefoane mobile, tablete, laptopuri, monitoare, aparate foto-video, echipamente audio, instrumente muzicale, jocuri și console, electrocasnice mici, unelte și bricolaj, televizoare, echipamente, ceasuri, biciclete, etc.

Produsele sunt testate anterior achiziției, iar apoi sunt comercializate întotdeauna cu Garanție, oferind astfel clienților încrederea că produsele sunt complet funcționale.

Dezvoltare continuă

Există oportunități pentru partenerii francizati în aproape toate orașele din țară, în cei peste 20 de ani de experiență rețeaua Used Products a depășit numărul de 50 magazine în Europa.

Ca și target se vizează orașele de peste 50.000 de locuitori, însă un centru Used Products se poate ajusta în funcție de criterii predefinite.

Știai că un magazin Used
Products  poate fi deschis în 
aproape orice oraș din țară?

Contacteză-ne

Conceptul de business

E timpul pentru un upgrade la telefon ? Te-ai gândit cum ar fi să oferi un laptop pe care nu îl mai folosești, și să îți cumperi o chitară ? Sau poate ai primit un cadou nu tocmai inspirat ? Nici o problemă, vino cu el într-unul dintre magazinele noastre, și îți vom prezenta cu plăcere toate opțiunile disponibile.

Intrucat dorim sa ne diferentiem complet de zona „gri” a conceptului de amanet, noi nu oferim aceasta optiune clientilor si NU COMERCIALIZĂM, spre exemplu, bijuterii, mobilă, articole vestimentare, etc.

Una dintre intrebarile pe care le primim aproape zilnic în magazinele noastre este „Acest produs este nou ?” Și asta pentru că nici un produs nu este expus în magazin până nu a fost pregătit complet pentru vânzare.

Innovation and creativity

Un magazin USED PRODUCTS trebuie să surprindă vizitatorii, prin amenajare, organizare, și ambianța oferită, manualul de identitate al brandului contribuind cu succes la atingerea acestui target.

Vrei să vezi cum arată primul magazin Used Products deschis în România? Te invităm cu plăcere în Cluj-Napoca, str. Aurel Vlaicu, Nr. 4 sau urmărește materialul video de mai jos

Training

Înainte de deschiderea magazinului tău, vei avea parte de un training intensiv, în care vei afla cum să stabilești valorile de achiziție și retail a unui produs, gradul comercial de vandabilitate, derularea procesului de achiziție, pregătirea unui produs pentru vânzare, prezentarea optimă a unui produs în vitrină / on-line, etc.

 După deschiderea magazinului, un manager regional va fi prezent timp de o săptămâna împreună cu tine în magazin, pentru a te asigura de un start perfect.

De ce să alegi franciză
Used Products

Brand recunoscut
în Europa
Exclusivitate
pe oraș /regiune
Concept de business
intrat pe o nișa de piață
în România
Suport
pre/post-deschidere
franciză
Acces la stocurile
generale ale francizei
în România
Condiții contractuale
negociabile, adaptate
fiecărui francizat
Experiența nu este
necesară
Identificarea spațiului
necesar, amenajare,
marketing local

Garanție la orice produs

Toate produsele beneficiază întotdeauna de Garanție, astfel încât este o metodă de cumpararare sigură pentru clienți.

Toate detaliile sunt prezentate în următorul material video, pentru orice suport suplimentar îți rămânem la dispoziție cu plăcere.

Ești obișnuit să primești garanție 2 ani la orice produs nou cumpărat, nu-i așa ? Excelent!Noi suntem atât de convinși că vei fi mulțumit de nouă afacere, încât îți oferim o Garanție specială de 100%.

Sub rezerva unor condiții,dacă franciza USED PRODUCTS nu se ridică la așteptările tale, îți răscumpărăm noi intreagă investiție, și preluăm tot managementul operațional, astfel nu vei mai avea nici o grijă.Smart, or what?

Vrei să devii un francizat Used Products ? Primești un concept eficient și sigur. Provenind din Țările de Jos(informal, Olanda), formulă noastră de business a fost evaluată șiaprobată de NEDERLANDSE FRANCHISE VERENIGING

Investiție necesară

Costurile de început pot varia în funcție de mulți factori, orașul dorit, suprafața magazinului, volumul stocului, participația partenerului, etc, și pot începede la 40-50.000 EUR,din care peste 70% vor fi direcționate către amenajarea magazinului și stocul inițial.

De asemenea, se vor percepelunar 4% redevențedin cifra de afaceri, și1% contribuțiipentru marketing

Ce condiții trebuie
să îndeplinești?

  • Să fi vizitat cel puțin o dată un magazin UP, din oricare țară;
  • Să iți pese de clienți– dacă prima idee avută când ai intrat pe această pagină a fost „cum să faci profit”, ne pare rău, credem că nu avem aceeași viziune.
  • Să îți pese de colegii de muncă– Da, ai văzut bine, nu vei avea „angajați”, ci colegi de muncă, doar împreună veți putea obține succesul celorlalți francizati deja existenți.
  • Să te implici în management– nu căutăm investitori, un magazin UP poate fi acceptat în rețea doar dacă ești implicat personal în managementul operațional (cel puțin în primul an de activitate).
  • Să ai spirit antreprenorial – Vei avea în permanentă suportul unui consultant dedicat magazinului tău, dar ne așteptăm să poți lua și singur deciziile corecte.

Crezi că te regăsești în informațiile prezentate până acum ? Completează profilul investițional de mai jos, și poate vei fi următorul francizat Used Products.

Pentru orice suport suplimentar, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail franciză@usedproducts.ro. Să auzim de bine !

Vino și tu

în business

Concept nou în România

Used Products reprezintă un lanț european de francize, care aduce și în România conceptul de Vânzare – Cumpărare – Schimb de produse, direct de la clienții care ne vizitează magazinele.

Diversitate de produse

Poți aduce în magazinele noastre o mulțime de produse, și fără a ne limita, enumerăm doar următoarele: telefoane mobile, tablete, laptopuri, monitoare, aparate foto-video, echipamente audio, instrumente muzicale, jocuri și console, electrocasnice mici, unelte și bricolaj, televizoare, echipamente, ceasuri, biciclete, etc.

Produsele sunte testate anterior achiziției, iar apoi sunt comercializate întotdeauna cu Garanție, oferind astfel clienților încrederea că produsele sunt complet funcționale.

Dezvoltare continuă

Există oportunități pentru partenerii francizati în aproape toate orașele din țară, în cei peste 20 de ani de experiență rețeaua Used Products a depășit numărul de 50 magazine în Europa.

Ca și target se vizează orașele de peste 50.000 de locuitori, însă un centru Used Products se poate ajusta în funcție de criterii predefinite.

Știai că un magazin Used
Products poate fi deschis în
aproape orice oraș din țară?

Contacteză-ne

Conceptul de business

E timpul pentru un upgrade la telefon ? Te-ai gândit cum ar fi să oferi un laptop pe care nu îl mai folosești, și să îți cumperi o chitară ? Sau poate ai primit un cadou nu tocmai inspirat ? Nici o problemă, vino cu el într-unul dintre magazinele noastre, și îți vom prezența cu plăcere toate opțiunile disponibile.

Întrucât dorim să ne diferențiem complet de zona „gri” a conceptului de amanet, noi nu oferim această opțiune clienților și NU COMERCIALIZĂM, spre exemplu, bijuterii, mobilă, articole vestimentare, etc.

Una dintre întrebările pe care le primim aproape zilnic în magazinele noastre este „Acest produs este nou ?” Și asta pentru că nici un produs nu este expus în magazin până nu a fost pregătit complet pentru vânzare.

Innovation and creativity

Un magazin USED PRODUCTS trebuie să surprindă vizitatorii, prin amenajare, organizare, și ambianța oferită, manualul de identitate al brandului contribuind cu succes la atingerea acestui target.

Vrei să vezi cum arată primul magazin Used Products deschis în România? Te invităm cu plăcere în Cluj-Napoca, str. Aurel Vlaicu, Nr. 4 sau urmărește materialul video de mai jos

Training

Înainte de deschiderea magazinului tău, vei avea parte de un training intensiv, în care vei afla cum să stabilești valorile de achiziție și retail a unui produs, gradul comercial de vandabilitate, derularea procesului de achiziție, pregătirea unui produs pentru vânzare, prezentarea optimă a unui produs în vitrină / on-line, etc. 

După deschiderea magazinului, un manager regional va fi prezent timp de o săptămâna împreună cu tine în magazin, pentru a te asigura de un start perfect.

De ce să alegi franciza
Used Products:

Brand recunoscut la nivel european

cu peste 20 de ani de experiență

Exclusivitate
pe oraș /regiune

Experiența nu este necesară

deoarece se oferă training inițial și transfer de know-how

Concept de business intrat pe o nișă de piață extrem de profitabilă în România

Suport pre / post deschidere franciză

Identificarea spațiului necesar, amenajare, marketing local

(presă / outdoor / on-line)

Acces la stocurile generale ale francizei

Condiții contractuale negociabile, adaptate fiecărei francize

24/7 HelpDesk,

vei avea un manager regional dedicat, pregătit întotdeauna să răspundă solicitărilor tale.

Garanție la orice produs

Toate produsele beneficiază întotdeauna de Garanție, astfel încât este o metodă de cumpararare sigură pentru clienți.

Toate detaliile sunt prezentate în următorul material video, pentru orice suport suplimentar îți rămânem la dispoziție cu plăcere.

Ești obișnuit să primești garanție 2 ani la orice produs nou cumpărat, nu-i așa? Excelent! Noi suntem atât de convinși că vei fi mulțumit de nouă afacere, încât îți oferim o Garanție specială de 100%.

Sub rezerva unor condiții, dacă franciza USED PRODUCTS nu se ridică la așteptările tale, îți răscumpărăm noi întreagă investiție, și preluăm tot managementul operațional, astfel nu vei mai avea nici o grijă. Smart, or what?

Vrei să devii un francizat Used Products ? Primești un concept eficient și sigur. Provenind din Țările de Jos (informal, Olanda), formulă noastră de business a fost evaluată șiaprobată de NEDERLANDSE FRANCHISE VERENIGING

Investiție necesară

Costurile de început pot varia în funcție de mulți factori, orașul dorit, suprafața magazinului, volumul stocului, participația partenerului, etc, și pot începe de la 40-50.000 EUR, din care peste 70% vor fi direcționate către amenajarea magazinului și stocul inițial.

De asemenea, se vor percepe lunar 4% redevențe din cifra de afaceri, și 1% contribuții pentru marketing

Ce condiții trebuie să îndeplinești?

    • 1. Să fi vizitat cel puțin o dată un magazin UP, din oricare țară;
    • 2. Să îți pese de clienți – dacă prima idee avută când ai intrat pe această pagină a fost „cum să faci profit”, ne pare rău, credem că nu avem aceeași viziune.
    • 3. Să îți pese de colegii de muncă – Da, ai văzut bine, nu vei avea „angajați”, ci colegi de muncă, doar împreună veți putea obținesuccesul celorlalți francizati deja existenți.
  • 4. Să te implici în management – nu căutăm investitori, un magazin UP poate fi acceptat în rețea doar dacă ești implicat personal în managementul operațional (cel puțin în primul an de activitate).
  • 5. Să ai spirit antreprenorial– Vei avea în permanență suportul unui consultant dedicat magazinului tău, dar ne așteptăm să poți lua și singur deciziile corecte.

Crezi că te regăsești în informațiile prezentate până acum ? Completează profilul investițional de mai jos, și poate vei fi următorul francizat Used Products.

Pentru orice suport suplimentar, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail franciza@usedproducts.ro. Să auzim de bine !

*

Formular investițional

*Toate aceste informații vor fi folosite numai în scopul procesării candidaturii tale la sistemul de franciză.

*

Nume:

*

Prenume:

*

Adresă:

*

Telefon:

*

E-mail:

*

Vârstă:

*

Stare civilă:

*

Studii:

(Te rugăm să indici nivelul studiilor – liceale, universitare, postuniversitare – și profilul: economic, tehnic, etc).

*

Statut profesional actual

(Te rugăm să completezi cu informații detaliate)

*

Angajat / antreprenor / liber profesionist:

*

Domeniul de activitate actual:

*

Istoric profesional (perioada, poziție, domeniu):

*

Profil vocațional și investițional

*

1. De ce USED PRODUCTS ?

*

2. Care dintre abilitățile tale consideri că te recomandă sau iți vor fi utile în operarea francizei USED PRODUCTS ?

*

3. Care este nivelul maxim al resurselor financiare și echivalent pe care le poți investi în operarea francizei USED PRODUCTS ?

*

4. Care este termenul dorit pentru demararea afacerii în sistem de franciză? (te rugăm să menționezi termenul: 1 luna, 3 luni, 6 luni, 1 an):

*

5. Care sunt așteptările tale cu privire la veniturile lunare obținute din operarea afacerii? (te rugăm să ne precizezi la ce nivel al câștigurilor lunare te-ai simți confortabil?):

*

6. Care este timpul dorit pentru recuperarea investiției de start-up? (te rugăm să ne precizezi unitatea de timp):

*

7. Cât timp veți aloca noii afaceri, și în ce calitate? (te rugăm să menționezi: 25%, 50%, 75%, full time / investitor, manager de magazin):

*

8. Care este orașul în care intenționezi să deschizi un magazin USED PRODUCTS, și cum apreciezi potențialul de dezvoltare a francizei în zona/orașul tău de interes? (te rugăm să ne indici: concurenți, produse și servicii furnizate, prețuri practicate și orice alte informații consideri a fi relevante pentru analiză.):

*

9. Dispui de un spațiu pentru operarea afacerii? (dacă ai în vedere un spațiu și/sau o zona comercială, te rugăm să ne furnizezi detalii):