Franciza Header
Alege plata în rate la produsele achiziționate
  • Coșul este gol!

USEDPRODUCTS

USEDPRODUCTS

Vinde Fa schimb Header
  • Coșul este gol!

Alege plata în rate la produsele achiziționate

Franciză în România. Care sunt principalele avantaje ale francizei UP

 

În România, piața francizelor sau a afacerilor la cheie, cum mai sunt numite, cunoaște o pantă ascendentă în ultimul deceniu. Nu doar că rețelele de francize cunoscute s-au extins în multe orașe ale țării (nu mai sunt concentrate doar în polii economici), dar oferta (nișa) a crescut și ea.

Franciza în România sau cum poate deveni un business profitabil chiar în orașul tău

Atunci când îți dorești să ai propriul business, dar nu ai experiență și nici o idee inovatoare care să bifeze un succes garantat, răspunsul este o franciză. Nu e nevoie să îți faci griji că nu vei găsi nișa potrivită pentru tine, fiindcă în prezent, regăsim o piață bogată de businessuri în sistem de franciză, de la fast food la saloane, săli de fitness sau chiar magazine de electronice preutilizate, precum Used Products.

Ce înseamnă o franciză și de ce riscul de eșec este redus

Franciza este un model de afacere cumpărat de la un francizor de către o persoană fizică sau juridică, pentru a dezvolta businessul respectiv și în alte locații. Astfel, francizatul primește dreptul de comercializare a produselor sau serviciilor unui brand, plătind la rândul său anumite taxe lunare către francizor.

Faptul că brandul este deja format și recunoscut pe piață atrage după sine încrederea clienților. Iar eforturile locale pentru pentru promovarea lui nu implică atât de multe resurse precum ar implica o afacere nouă.

O franciză îți asigură intrarea rapidă pe piață. Brandul va atrage clienții loiali, iar resursele tale pot fi redirecționate spre alte aspecte ale businessului. Faptul că francizorul își asigură sarcini antreprenoriale care privesc și franciza ta, oferindu-ți astfel suportul necesar în fiecare pas, reduce considerabil riscul de eșec.

Care sunt avantajele francizei Used Products?

Franciza Used Products a pornit din Olanda, din 1997, crescând, până în prezent, cu magazine în peste 50 de orașe europene. Formula noastră de business a fost evaluată și aprobată de Nederlandse Franchise Vereniging.

În România, am deschis primul magazin în 2018, în Cluj-Napoca, urmând ca în 2021, respectiv în 2022, să le deschidem pe următoarele în Timișoara și în capitală. Între timp, franciza din capitală este în proces de mutare într-o nouă locație în 2023.

Este rândul tău să aduci Used Products în propriul oraș, dacă te interesează conceptul de bază al acestei afaceri și vrei să-ți cultivi competențele antreprenoriale.


1. Poate fi deschis aproape în orice oraș din România

În targetul nostru intră orașele cu peste 50.000 de locuitori, însă acest aspect nu este definitiv. Un centru Used Products se poate ajusta în fiecare caz. Așa cum am menționat, primele 3 magazine din țară sunt deschise în Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu. Dar orașul tău se poate afla pe lista scurtă.

În plus, fiecare francizat beneficiază de condiții contractuale negociabile, adaptate în funcție de nevoile și specificul magazinului nou deschis.

2. Un business profitabil, care promovează sustenabilitatea

Conceptul care stă la baza francizei Used Products este refolosirea și redistribuirea produselor pre-utilizate.

Nu doar că vei încuraja reintrarea în circuitul de utilizare al unui produs funcțional, dar nefolosit, dar vei încuraja oamenii să le dea o nouă șansă produselor second-hand, aflate în stare foarte bună, investind un preț mult mai mic decât cel de pe piață. 


3. Fiecare francizat se bucură de un training specializat și suport la deschidere

Asigurăm un training intensiv pentru fiecare francizat, înainte de deschiderea magazinului său. În acest training, vei afla, printre altele, cum să stabilești valoarea corectă a unui produs, gradul de vandabilitate, derularea procesului de achiziție, prezentarea și pregătirea unui produs pentru vânzare.

De asemenea, la deschidere, un manager regional va fi prezent timp de o săptămână în magazinul tău, pentru a-ți oferi suportul necesar.

4. O afacere la cheie, cu un brand deja cunoscut la nivel european și național

Așa cum menționasem și anterior, brandul Used Products se bucură de notorietate la nivel european, iar în cei 5 ani de la deschiderea primul magazin și în România, am reușit să consolidăm încrederea publicului din țară.

Demarăm constant acțiuni de promovare la nivel național, astfel încât magazinul tău se va bucura de toată vizibilitatea necesară.

5. Suport în dezvoltarea și promovarea locală a magazinului

Vei avea alocat un manager regional dedicat, pregătit să răspundă solicitărilor tale în orice clipă. De asemenea, vei primi suport atât pe partea de strategii de promovare locală a magazinului, cât și a conceptului de bază al businessului.

6. Acces la stocurile generale ale francizei

Ca francizat Used Products, vei beneficia de acces la stocurile generale ale francizei și la transferuri facile de produse necesare pentru cererea din magazinul tău.

Tu bifezi toate condițiile pentru a deveni francizat Used Products?

Dacă avantajele acestui model de business te-au încântat, îți propunem un mic test pentru a vedea dacă ești antreprenorul potrivit:

  1. Ai vizitat cel puțin o dată un magazin Used Products, din orice țară, și ești racordat principiilor sale?
  2. Ai spirit antreprenorial?
  3. Ești comunicativ și atent la nevoile oamenilor, fie că e vorba de clienți sau de colegi?
  4. Deții suma pentru investiția necesară?

Dacă răspunsul este „DA” la toate cele 4 întrebări, atunci este momentul să ne scrii pe fanciza@usedproducts.ro sau să completezi formularul acesta, de la finalul paginii, urmând ca noi să te contactăm în cel mai scurt timp.



Tag-uri:
Whatsapp
Bună, ai nevoie de ajutor?
Cluj
Cluj
Timișoara
Timișoara
Sibiu
Sibiu
Oradea
Oradea
Arad
Arad
Franciza & B2B
B2B
București Dorobanți
București Dorobanți